Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

3.Σαν δύο σταγόνες νερό...

των Λεονάρντ Θίμο,Ανέστη Δαλέζη και Αντώνη Μεραμβελιωτάκη.
και τώρα η Συνέχεια:

Ελισάβετ,απάντα..ποιος είναι ο θείος Χουάν;ρωτάει ο Νεντ. Ο γκόμενος της,φρικιό!Κλαψ!Ουά...κλαψ...λέει ο κλαψιάρης Νεντ. Ποιος;απορούν οι άλλοι. Είμαι έγκυος,παιδιά!Δεν ξέρω τι να κάνω!Περιμένω δίδυμα,βοηθήστε με...λέει και κλαίει η Ελισάβετ. Ωραία,πολύ ωραία,Ελ!Τώρα η σειρά του Αδόλφου...Τι είναι το χρυσό ρολόι;ρωτάει ο Νεντ. Το τακ τακ τακ,που βλέπω στον ύπνο μου!Έτος 3000...το τέλος του κόσμου....Όταν πήγα στην Αγγλία είδα τον Ουίλιαμ Σαίξπηρ να ανεβάζει ένα θεατρικό εκεί είδα το χρυσό ρολόι και...ΒΑΜ!!Ο Νεντ σκότωσε τον Πάντσο. Αυτός ήταν περιττός!λέει ο Νεντ.ΚΑΘΑΡΜΑ!ΣΚΟΤΩΣΕΣ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ!!ΘΑ ΣΕ...φωνάζει η Ελισάβετ και ο Νεντ κλείνει τα μάτια του,τ' ανοίγει και η Ελισάβετ χάνει την μιλιά της...μιλάει αλλά δεν την ακούει κανείς!Και τώρα πάμε στην Μιράντα...γιατί χώρισες με τον Αδόλφο;ρωτάει ο Νεντ. Ελπίζω να είναι μόνο ένας εφιάλτης και όπου να' ναι θα ξυπνήσω!Ξυπνά,Μιράντα,ξυπνά!λέει η Μιράντα.Μιράντα....κλαψ,εγώ φταίω για όλα!Μου έσφαξες την Φλου και ήθελα να φτιάξω τον δυναμικό μου εαυτό στο Νταρκ Μπάγομ...και αυτός δεν με άκουγε...ΒΑΜ!!Σκοτώνει και τον Νεντ και φωνάζει:ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ!!ΜΙΡΑΝΤΑ,ΑΠΑΝΤΑ!!τότε μπαίνει μέσα η Μιράντα και λέει:Χώρισε με τον Αδόλφο,γιατί τον είδε με μένα!Ο κλαψιάρης Νεντ σηκώνεται και λέει:Μιράντα,αν πεθάνουμε και οι τέσσερις,τα κακά πνεύματα θα φύγουν...θα εξαφανιστούν!!Ο Αδόλφος λιποθυμά!
Τώρα:
Παρακάτω δεν θυμάμαι,Ελισάβετ,συνέχισε εσύ!λέει ο Αδόλφος.Εντάξει...εγώ προσπαθούσα να μιλήσω...
1553:
Και τώρα Νέντυ,ποιος σκότωσε τον Φλου;ρωτάει ο Νεντ. Εσύ,ΚΑΘΑΡΜΑ!!Μιράντα,φέρε το μπουκάλι με το κρασί!!
ΜΑΥΡΑ ΚΟΡΑΚΙΑ-ΑΣΠΡΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ-ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΑΛΕΠΟΥ-ΚΑΦΕ ΑΡΚΟΥΔΑ...ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ,ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ!!λέει τα ξόρκια ο κλαψιάρης Νεντ.Νιάου...νιάου!ΦΛΟΥ!!φωνάζει.Εγώ λέω να φύγουμε από' δω πριν επιστρέψουν πάλι,Πάντσο,πιάσε το χέρι μου.Αδόλφε...ΑΔΟΛΦΕ!!Μιράντα,ξύπνησε τον...πρέπει να φύγουμε από εδώ!ΤΩΡΑ!Άντε,πάμε!!ΑΔΟΛΦΕ...λέει και φωνάζει η Ελισάβετ.Σκάσε!Έπρεπε να την αφήναμε μουγκή!λέει ο Νεντ. Πάντως εγώ δεν την κατάλαβα όλη την φάση!λέει η Μιράντα. Έρχεται η μητέρα τους και μαζί της ο Νεντ και η Μιράντα...ΟΧΙ,ΠΑΛΙ!!λέει ο Νεντ. Παιδιά,από' δω τα ξαδέρφια σας,Σαμ και Ματίλντα,ήρθαν από το Μεξικό!λέει η κυρία Κοντσίτα. Γεια σας,παιδιά!λένε και τότε...ΒΟΟΜ...ΒΟΟΜ!!!!
Τώρα:
Τελικά,τι έγινε;ρωτάει ο Τζων. Όλοι πέθαναν εκτός εμένα και τον Αδόλφο!λέει η Ελισάβετ. Γιατί εσείς ζήσατε;ρωτάει ο Πασκάλ. Εγώ έχασα τα δίδυμα και ήμουν 8 χρόνια κουτσή,ενώ ο Αδόλφος δεν έπαθε απολύτως τίποτα!!λέει η Ελισάβετ. Τότε κοκκινίζουν τα μάτια τους και πάνε να τους επιτεθούν...ΝΤΟΝΓΚ!!ΒΑΤΑ-ΤΡΑΧΑΜ!!!!Ο Χουάν τους σκοτώνει και λέει:Πασκάλ,Τζων,ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΟΥ ΛΕΝΕ!Πολύ Λεό διαβάζεις,Χουάν!!λέει ο Πασκάλ. Τι κι εσείς;
ΤΕΛΟΣ
Στην μνήμη των φίλων μου Ανδρέα και Μαρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Anytime-Everytime

Από τους Δημιουργούς των ιστοριών << ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ (2009) >> και << Ο Μύθος του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο...