Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Anytime-Everytime

Από τους Δημιουργούς των ιστοριών <<ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ(2009)>> και <<Ο Μύθος του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο Κοντσίτα, Ολόκληρη η Τριλογία(2008-2010)>>των Ανέστη, Αντώνη, Λεονάρντο έρχεται η νέα τους Δραματική ιστορία:
"Any time-Every time"
Από μια ιδέα του Λεονάρντ Θίμο.
Εισαγωγή: Ο Αμερικάνος είναι ο άνθρωπος μας, ένας φτωχός μετανάστης που τραγουδάει με μια κιθάρα στον δρόμο και τρώει από την εκκλησία...ενώ ακούει από τους πάντες να του λένε: Μην τρως από την εκκλησία γιατί είναι σαν να τρως από τους νεκρούς. Καλύτερα φάε από τα σκουπίδια! Η ζωή του καθημερινά απειλείται, μέχρι, που μια μέρα μπαίνει στην ζωή του ο Στάθης Ηλιόπουλος, ένας νέος που έχει πώρωση με το τραγούδι...όμως μαζί με τον Στάθη, μπαίνουν στην ζωή του και τα προβλήματα του Στάθη...Ο Στάθης είναι ναρκομανής, η γιαγιά του δεν μπορεί να τον συντηρεί πια και η κοπέλα του πηδιέται με το αφεντικό της για ένα κομμάτι ψωμί, ενώ η αστυνομία τον κυνηγά διότι λήστεψε κοσμηματοπωλείο...σε όλο αυτό το πανικό, οι δύο φίλοι θα φύγουν λαθραία από την Ελλάδα και θα πάνε στην Τουρκία. Εκεί, ο Αμερικάνος θα βρει τον μεγάλο του έρωτα στα μάτια της Σουζάνα...όμως η ατυχία τους, τους ακολουθεί και στην Τουρκία...
I am the lonely man, I am an American
I shoot with my gun, this guy named Peter Pan
Any time, every time. Any time, every time...
τραγουδάει ο Αμερικάνος παίζοντας με την κιθάρα του και οι περαστικοί του πετούν δίφραγκα ενώ στο παγκάκι απέναντι κάθονται τέσσερις νεαροί και μια κοπέλα: Μάγκες, η θεία μου με λέει πουτανάκι που κάνω παρέα με σας και όχι με κορίτσια...λέει η κοπέλα και ένας από τους νεαρούς την διακόπτει: Λένα μωρό μου, μην δίνεις σημασία στην γριά, κούλαρε, δοκίμασε το νέο πράμα που έφερε ο Τζο. Καλό; (της δίνει να δοκιμάσει) Γαμάτο Στάθη...νιώθω υπέροχα!! λέει η Λένα. Guys, ο τυπάς απέναντι τα σπάει... λέει ένας νεαρός και ο Στάθης τον διακόπτει φωνάζοντας: ΜΠΑΤΣΟΙ, ΜΠΑΤΣΟΙ!! Όλοι φεύγουν τρέχοντας για να κρυφτούν...δύο ώρες αργότερα σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι έχουν κρυφτεί ο Αμερικάνος και ο Στάθης...Μικρέ, φύγανε cops? Εγώ no κάρτα εδώ, παράνομος!! Ο Στάθης γελάει και λέει: Κόυλαρε, man...μόλις έρθει η Λένα θα μάθουμε αν φύγανε οι μπάτσοι. Ο Αμερικάνος γελάει και λέει: Φ' χαριστώ , any time-every time!! Και ο Στάθης του λέει: Κάθε φορά τα ίδια! Κάθε φορά που προσπαθώ να περάσω καλά...you know, to have good time ή όπως αλλιώς το λένε στην γλώσσα σου πλακώνουν οι μπάτσοι...ο Αμερικάνος γελάει πάλι και ο Στάθης συμπληρώνει: Στάθης! Λατρεύω την ροκ μουσική, κι εσύ τα σπαής, my man!! ο Αμερικάνος απορημένος λέει: Call me Αμερικάνος, but what means τα σπαής; Ο Στάθης λέει: Σκίζεις, ρε μεγάλε! You are the man, you are the king of rock n' roll!! ο Αμερικάνος λέει: Θενκς , man!! έρχεται η Λένα και λέει: Στάθη, συλλάβανε τους guys...εγώ θα πάω στην θεία μου για λίγες μέρες...φοβάμαι πολύ!! Fuck!! Όχι, ρε γαμώτο! Τι έγινε το πράμα; λέει και ρωτάει ο Στάθης. Το πήρανε οι cops!! απαντάει η Λένα. Πάμε στην γιαγιά μου για να μας δώσει λεφτά...(προς τον Αμερικάνο) Nice to meet you, man!! λέει ο Στάθης. Ο Αμερικάνος τους χαιρετάει και οι δύο νέοι φεύγουν... Γιαγιά, δώσε μου λεφτά, θα βγούμε με την Λένα.λέει ο Στάθης και φιλάει την γιαγιά του. Αγόρι μου, μου πούλησες τα πάντα μέσα στο σπίτι, μόνο το κρεβάτι μου έχει μείνει, δεν έχω πάρει ούτε την σύνταξη, συγγνώμη, παιδί μου. λέει η γιαγιά. Κάθε φορά τα ίδια, ρε γιαγιά, δώσε μου να πουλήσω την βέρα σου και τα σκουλαρίκια που φοράς. λέει ο Στάθης.
Πάρε τα σκουλαρίκια μου αλλά όχι την βέρα, είναι το μοναδικό ενθύμιο από τον παππού σου, σε παρακαλώ, αγόρι μου μην μου τα πάρεις.λέει η γιαγιά και ο Στάθης της τα παίρνει με το ζόρι, η γιαγιά κλαίει:
σε παρακαλώ, αγόρι μου...σε παρακαλώ, παιδί μου μην μου τα πάρεις... Γιαγιά, ο παππούς έχει είκοσι χρόνια που έχει πεθάνει...δεν θα στεναχωρηθεί...ενώ εγώ τα χρειάζομαι! Σ' αγαπώ γιαγιάκα. λέει ο Στάθης και αφήνει την γιαγιά του στο πάτωμα να κλαίει. Πάμε Λένα, στο κοσμηματοπωλείο, να δούμε πόσα θα πάρουμε από αυτά τα δύο. συμπληρώνει και φεύγει μαζί με την Λένα. Ο Αμερικάνος που ήταν εκεί κοντά, είχε δει πως συμπεριφέρθηκε ο Στάθης στην γιαγιά του, πήγε κοντά της, την σήκωσε και της είπε: Γιαγιά, μην ανησυχείς...εγώ θα αναλάβω τον εγγονό σου και θα τον κάνω άντρα σωστό...τον συμπαθώ πολύ...είναι καλό παιδί...good boy! Η γιαγιά λέει: Δεν βάζει μυαλό ο εγγονός μου...έπρεπε να ζει ο γιος μου, αυτός μπορούσε να τον κάνει σωστό άντρα. Γιαγιά, πάμε να πάρουμε φαΐ στην εκκλησία για να φάμε...λέει ο Αμερικάνος και φεύγουν με την γιαγιά στην εκκλησία. Βγαίνοντας από την εκκλησία βλέπουν την θεία της Λένας να τους λέει: Ντροπή σας, να τρώτε από τους νεκρούς. Μαρίκα,(προς την γιαγιά) μήπως είδες την ανιψιά μου, θέλω να της συστήσω τον Μπάμπη Χόρσογλου, επιχειρηματία. Χρειάζεται γραμματέα...έεε, μήπως την είδες; Όχι Σοφία μου, δεν τα έχω δει καθόλου σήμερα τα παιδιά...λέει η γιαγιά και πετάγεται ο Αμερικάνος: Μα γιαγιά, ο Στάθης σου πήρε...την διακόπτει η γιαγιά: Ο Στάθης θα δουλέψει με τον Αμερικάνο ως νέος τραγουδιστής. Έρχεται η Λένα λαχανιασμένη: Συλλάβανε τον Στάθη...λήστεψε το κοσμηματοπωλείο του κύριου Νίκου...Λένα, άσε τον Στάθη, θέλω να σου γνωρίσω τον Χαραλάμπη Χόρσογλου, το νέο σου αφεντικό. λέει η Σοφία. Μπάμπης, Σοφάκι μου! Χάρηκα πολύ, δεσποινίς Λένα. λέει ο Μπάμπης. Η γιαγιά με τον Αμερικάνο φεύγουν. Στο δρόμο προς το σπίτι της γιαγιάς ρωτάει ο Αμερικάνος: Τι θα κάνεις τώρα, γιαγιά; Η Μαρίκα απαντάει: Τίποτα, δεν μπορώ άλλο...κάθε φορά το ίδιο γίνεται! Τα είδες αυτά τα δύο πουτανάκια, αυτές τον φιλοξενούν, αυτές να τον βγάλουν από την φυλακή. Εννοείς την Λένα και την Σοφία; απορεί ο Αμερικάνος. Η γιαγιά μπαίνει στο σπίτι της, κλειδώνει την πόρτα, ο Αμερικάνος πιάνει την κιθάρα του, κάθεται στο απέναντι παγκάκι και τραγουδάει...Στον δρόμο λίγο πιο κάτω, στο σπίτι της Λένας, η Σοφία πηδιέται με τον Μπάμπη και η Λένα το ίδιο και του λέει: Κύριε Μπάμπη, θα βγάλετε τον Στάθη από την φυλακή; Ναι, καύλα μου...πες πως έγινε κιόλας! λέει αυτός. Το βράδυ έρχεται ο Στάθης στην γειτονιά και του λέει ο Αμερικάνος: Έϊ kid, θέλεις να δουλέψεις μαζί μου ως τραγουδιστής; Ο Στάθης τον κοιτάει και λέει: Πλάκα κάνεις; Ο Αμερικάνος του λέει: Not, of course not!! Θα τραγουδήσουμε στο παναγύρι αύριο, are you in? ο Στάθης λέει: Μέσα, αύριο στο πανηγύρι θα φωνάζω και τον Τζο να παίξει ντραμς...Θενκς, man! Η γιαγιά μου είναι μέσα; ο Αμερικάνος λέει: Ναι, αλλά δεν σε έβγαλε αυτή από την φυλακή. Ο Στάθης του λέει: Το ξέρω, με έβγαλε κάποιος κύριος Χόρσογλου. έρχεται η Λένα. Μωρό μου, το αφεντικό μου δεν με κορόιδεψε, σε έβγαλε από την φυλακή. Με τι αντάλλαγμα, Λένα; ρωτάει ο Στάθης. Η Λένα απαντάει: Θα δουλέψω γραμματέας στο γραφείο του. Πρόσεξε μην σου ριχτεί ο πορνόγερος...λέει ο Στάθης και η Λένα τον διακόπτει: Είναι γκόμενος της θείας μου! Ηρέμησε, και δεν θα πήγαινα μαζί του. Ο Αμερικάνος την κοιτάει στα μάτια και η Λένα λέει στον Στάθη: Ακόμα τον κάνεις παρέα αυτόν τον φτωχό αλλοδαπό; Ναι, Λένα μου, αυτός ο φτωχός άνθρωπος θα με βάλει στην δουλειά!! Πήγαινε να φωνάξεις τον Τζο θα κάνουμε πρόβα για αύριο, θα τραγουδήσουμε στο πανηγύρι!! λέει ο Στάθης. Γουστάρω φάση, μωρό!! Αλλά ο Τζο είναι ακόμα μέσα!! λέει η Λένα. Κάτι θα βρεις, darling! Πες το στο αφεντικό σου, έτσι κι αλλιώς, ξάδερφος σου είναι. Right, Στάθης; λέει ο Αμερικάνος. Σωστά! Λένα μου, πήγαινε να του το πεις...μπράβο, Αμερικάνε! λέει ο Στάθης. Δύο ώρες αργότερα, τα παιδιά και ο Αμερικάνος έχουν στρωθεί στις πρόβες για το αυριανό πανηγύρι... Έϊ Αμερικάνε, θες να πούμε το τραγούδι του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο Κοντσίτα; ρωτάει ο Τζο. Το τραγούδι της οικογένειάς μου δεν θα πούμε!!;;!! λέει νευριασμένος ο Αμερικάνος. Όλοι τον κοιτούν περίεργα. Την επόμενη μέρα στο πανηγύρι, μαζεύουν πάρα πολλά λεφτά...Guys, μην χαλάσετε κατευθείαν τα λεφτά σας! λέει ο Αμερικάνος. Όμως οι τρεις νέοι με το που τελειώνει το πανηγύρι πηγαίνουν να πάρουν τις δόσεις τους...ενώ ο Αμερικάνος πηγαίνει και βγάζει διαβατήριο...Που είναι η βίζα σας, κύριε; ρωτάει ο Αστυνόμος. Δεν έχω!! λέει ο Αμερικάνος. Εν τω μεταξύ, συλλάβανε και τα παιδιά...
                                                                            2.
-Κύρια υπαστυνόμε, ήρθε η τουριστική ομάδα που τους περιμένατε. Λέει ο αστυνομικός. Γεωργίου, στείλε τους στο καράβι, έχω πολύ δουλειά! Φωνάζει η υπαστυνόμος. Κύρια υπαστυνόμε, έφερα τον αλλοδαπό χωρίς χαρτιά. Λέει ένας άλλος αστυνομικός. Χρήστου, περίμενε να τελειώσω με τα πρεζόνια!! Λέει η υπαστυνόμος νευριασμένα. Ο Αμερικάνος βλέπει τον Στάθη, έπειτα το τσούρμο με τους τουρίστες και του φωνάζει: Run, Stathis, RUN!! Ξεφεύγει από τον μπάτσο και χώνεται στο τσούρμο, το ίδιο και ο Στάθης, ένας αστυνόμος βγάζει το όπλο του και η υπαστυνόμος φωνάζει: ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΑΝΑΣΟΥΛΑ!! ΚΑΤΕΒΑΣΕ Τ’ΟΠΛΟ ΣΟΥ!! Κυρία υπαστυνόμε, το καράβι φεύγει για Τουρκία!! Λέει ο Γεωργίου. Την ΤΥΧΗ ΜΟΥ… με περιτριγυρίζουν ηλίθιοι!! Φωνάζει η υπαστυνόμος. Μερικές ώρες αργότερα, οι δύο φίλοι μας έφτασαν στην… Τουρκία!! Fuck, man!! Είμαστε στην Τουρκία… λέει πανικόβλητος ο Στάθης και τον διακόπτει ο Αμερικάνος: Κούλαρε μικρέ, εδώ δεν μας γνωρίζει κανείς. Thats our big chance!! Ο Στάθης ρωτάει: Δηλαδή; Ο Αμερικάνος απαντάει: Watch me, boy(πηγαίνει σε έναν Τούρκο) Good afternoon, sir! My name is Jordan Dj Wally and he is Michael Twelves’ Junior, we are famous singers from New York!! Yes, βι νόου γιου… stars! Λέει ο Τούρκος. Come to my home, my friends from America!! Συμπληρώνει ο Τούρκος. Αμερικάνε, είσαι κορυφαίο μυαλό!! Λέει ο Στάθης. Boy, από’ δω κι πέρα, εγώ είμαι ο Τζόρνταν ΝτιΤζέι Γουάλι κι εσύ ο Μάικλ Τουέλβς Τζούνιορ!! Λέει ο Αμερικάνος. Χασάν!  Λέει ο Τούρκος. Έπειτα πηγαίνουν στο σπίτι του Χασάν και λέει ο Χασάν στην γυναίκα του, ότι θα φιλοξενήσουμε δύο αστέρες του Χόλυγουντ. Η γυναίκα του λέει σε όλη την γειτονιά τους ότι φιλοξενούν δύο καλλιτέχνες της Όπερας και ο κάθε γείτονας τους λέει την ιστορία όσο πιο απίστευτα γίνεται… Τζόρνταν, αύριο θα τραγουδήσουμε live στο μαγαζί του Χασάν!! Κι γαμώ τις φάσεις… (παίρνει την δόση του) …είμαστε πολύ τυχεροί!! Λέει ο Στάθης. Μάικλ, πρέπει να σταματήσεις να το παίρνεις αυτό το πράμα… εδώ αν σε πιάσουν, σε κρεμάνε ζωντανό πριν τα τινάξεις!! Λέει ο Αμερικάνος. Hanimefendi, nerede bar Hassan? (Κυρία μου, που είναι το μπαρ του Χασάν;) ρωτάει ο Αμερικάνος. Orada!! (Εκεί!) λέει η τουρκάλα και τους το δείχνει. Tesekkùrler!! (Ευχαριστώ πολύ!) λέει ο Στάθης. Στο μπαρ του Χασάν, δουλεύει η Σουζάνα, μια πανέμορφη τριαντάρα που μόλις την βλέπει ο Αμερικάνος τρώει φλασιά… Hello, sweetheart! …my name is Suzanna Bloom, you are Jordan Dj Wally, aren’t you? Λέει και ρωτάει η Σουζάνα. Σουζάνα…what a beautiful name…you have my sister’s name but you are so pretty and sexy…yep, I mean…beautiful!! Λέει ο Αμερικάνος. And you are so strong and handsome!! Λέει η Σουζάνα. Μα τι λέτε τόσην ώρα, αδερφέ; Ρωτάει ο Στάθης. Μάικλ, ερωτεύτηκα!! Του λέει ο Αμερικάνος. Αυτήν την ζαρωμένη γριά, buddy? Ρωτάει ο Στάθης. Πιο ωραία από την δικιά σου τσούλα είναι , αυτή δεν πηδιέται με τον αφεντικό της!! Λέει ο Αμερικάνος. Τότε ο Στάθης χαμογελάει, του ορμάει και πλακώνουν οι μπάτσοι… HALT, GENC HERGELE!! (ΑΛΤ, ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ!!) φωνάζει ένας αστυνόμος. Μας είπε τσογλάνια ή μου φάνηκε;  Απορεί ο Αμερικάνος. Suzanna, what police said? Ρωτάει ο Στάθης. Asshole, ogul! (Μαλάκα, παιδί μου!) λέει η Σουζάνα. Ο Στάθης κοιτάει τον Αμερικάνο, έπειτα κοιτάει τον Τούρκο αστυνομικό, πιάνει ένα κουζινομάχαιρο και το χώνει στο λαιμό του… Αααααά… Φωνάζουν οι γυναίκες στο μπαρ, ο Στάθης πέφτει νεκρός στο πάτωμα… HALT! TUTUKLU!! (ΑΛΤ! ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ!!) λέει ο αστυνόμος. Ο Χασάν εξηγεί στον αστυνόμο πώς ο Τζόρνταν Dj Γουάλι είναι γνωστός τραγουδοποιός και τον βάζουν να τραγουδήσει (το τραγούδι μου στα αγγλικά)*: But when you stand up in your legs and forget the past, you will leave without tears in dust. You will see me with your high style and you will go forever in free style just nothing happened between us.  Getting better your mind and trying too tough but don’t forget to laugh, but don’t forget to laugh. But when you came back in the past apologizing and saying I love you, Bust, you will see mw with your high style and our love will be like in bad style.  Getting better your mind and trying too tough but don’t forget to laugh, but don’t forget to laugh. But when you discovered your only hard that Mary fell in love with Bud, you will cry too much that no other human cried and your only company, will be Mister Gried. Getting better your mind and trying too tough but don’t forget to laugh, but don’t forget to laugh. And I’m thinking and I’m saying: I felt the pain of Babel inside me, I drunk drugs and alcohol, I made company with jerks and freaks, I fall in love with passion and I destroyed myself!! Amen, I’m an asshole!! Getting better your mind and trying too tough but don’t forget to laugh, but don’t forget to laugh. Τον διακόπτει η Σουζάνα: Peter!! They wear our clothes but we paid for them, they goes to our parties but we spent our moneys for them, they laugh with us, but we are crying for them, they live without us, but we are dying…That’s enough!! No more! Thats enough!! Suzanna…my little sister…this is our family song!! Μαζί: Getting better your mind and trying too tough but don’t forget to laugh, but don’t forget to laugh. Και λέει ο Χασάν: Peter kardesim…(αδερφέ μου)…and when come the hour of truth you fell down in the middle of nowhere and I sleep forever somewhere. When you learnt that you are alive but I was in the deep of the sea and Mary with Bud and Mister Gried somewhere in Square waiting for the boy who cried. And when you realized that I’m not there, my man they said to you that my hearts belongs to the little Indian man… ο Αμερικάνος κλαίει, τους βλέπει και λέει: … getting better your mind and trying too tough but don’t forget to laugh, but don’t forget to laugh. Ο αστυνόμος σημαδεύει με τόπλο, ο Αμερικάνος λέει: I am the lonely man, I am an American I shoot with my gun, this guy named Peter Pan
Any time, every time. Any time, every time...
ο μπάτσος τον πυροβολεί και λέει: ASI idi! (ΗΤΑΝ επαναστάτης!) Ben deliysem! (Εγώ τρελός!) συμπληρώνει και αυτοκτονεί. Όλοι τραγουδάνε το τραγούδι του Αμερικάνου και οι τρεις άντρες νεκροί στο πάτωμα γεμάτο αίμα ακούνε για τελευταία φορά το τραγούδι… στην Ελλάδα, η Λένα κλεισμένη στο νοσοκομείο κλαίει, ενώ η γιαγιά Μαρίκα και η θεία Σοφία με τον Μπάμπη τρώνε στην Εκκλησία. Τελικά, δεν είναι τόσο κακό να τρως από τους νεκρούς, είναι σαν να εκδικείσαι για όλα αυτά που σου είχαν κάνει όσο ήταν ζωντανοί. Λέει η Σοφία. Στο Αστυνομικό τμήμα: Υπαστυνόμε, ο Στάθης Ηλιόπουλος και ο Πίτερ Παν είναι νεκροί!! Λέει ο αστυνομικός. Καλή δουλειά, Γεωργίου, ο Τούρκος μπάτσος που πληρώσαμε έκανε την δουλειά του περίφημα. Δωσ’του  τα χρήματα και πολλά συγχαρητήρια! Λέει η υπαστυνόμος. Ξέρετε, κυρία υπαστυνόμε… ο μπάτσος αυτοκτόνησε! Λέει ο Γεωργίου. Τον ανόητο! Δεν πειράζει, θα τα φάμε οι δύο μας, Αθανασούλη μου!! Λέει η υπαστυνόμος. Ξέρετε, κυρία… χμμ… σπίτι μου ή σπίτι σου; Λέει στην αρχή διστακτικά και μετά με φόρα κι τσαμπουκά ο Γεωργίου. Σπίτι μου, ξέρεις πόσο καιρό το περίμενα αυτό, Γεωργίου; Ρωτάει η υπαστυνόμος. Όχι πιο πολύ από μένα, Στέλλα! Λέει ο Γεωργίου την φιλάει και φεύγουν… [Σοφάκι μου, Σκροφάκι μου, είσαι για τρελίτσες; Σοφάκι; Σοφία; ΣΟΦΙΑ; Λέει και ξαναλέει ο Μπάμπης, φωνάζει και βλέπει την Σοφία νεκρή!! Μπάμπη, δεν έκανε αυτό το πουτάνακι για σένα… εσύ χρειάζεσαι μια γυναίκα με μεγαλύτερη πείρα… λέει η γιαγιά Μαρίκα και ο Μπάμπης φωνάζει: Άαα, Παναγία μου!!] Ξύπνα μωρό μου, έχουμε να πάμε στην κηδεία της γιαγιάς δίπλα. Λέει η Σοφία. Πέθανε η Μαρίκα; Απορεί ο Μπάμπης. Ναι, σήμερα τα ξημερώματα την βρήκε η νοσοκόμα νεκρή ολόγυμνη στον καναπέ… κρίμα! Λέει η Σοφία. Έχει γούστο;!!; Ά-πα-πα-πα… και τώρα δεν θα το μάθω ποτέ τι ακριβώς έγινε;                 τέλος 

Ανέστης Δαλέζης       Αντώνης Μερμαβελιωτάκης        Λεονάρντ Θίμο    

*Το τραγούδι υπάρχει στο δεύτερο μέρος της τριλογίας του Μύθου του ΝΕΝΤ ΓΚΟΝΖΑΛΕΣ ΜΙΚΕΛ ΕΣΤΡΙΝΤΕΓΚΟ ΚΟΝΤΣΙΤΑ.


2 σχόλια:

mpampis είπε...

re file pou einai oi synexeia???

Leonardo Thimo είπε...

Mpampi, diabase to deftero meros! To ebala!! :)

Anytime-Everytime

Από τους Δημιουργούς των ιστοριών << ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ (2009) >> και << Ο Μύθος του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο...