Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

2.Σαν δύο σταγόνες νερό...

των Λεονάρντ Θίμο,Ανέστη Δαλέζη και Αντώνη Μεραμβελιωτάκη.
Βασισμένη Σε μια ιστορία του Λεό.

-Ήσουν κι εσύ,Αδόλφε εκείνη την παράξενη νύχτα στο σπίτι του Νεντ...είπε η Ελισάβετ και πετάγεται ο Αδόλφος:Ναι,αγαπητή μου...ήταν ανατριχιαστικό βράδυ και έμοιαζαν σαν δύο σταγόνες νερό...
1553,ΙΣΠΑΝΙΑ,Στο Νταρκ Μπάγομ:
Πριν 10 χρόνια στο σπίτι του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο Κοντσίτα:
Ρε μαμά,η Μιράντα έσφαξε τον Φλου!λέει ο Νεντ.Τι είναι ο Φλου;ρωτάει η κυρία Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο Κοντσίτα. Ο γάτος μου,ρε μάνα!λέει νευριασμένος ο Νεντ.Δεν πειράζει γλυκέ μου, η αδερφή σου ήθελε κάπου να ξεσπάσει επειδή χώρισε με τον Αδόλφο!Θα σου πάρω άλλο,αγόρι μου!λέει η μητέρα του. Έρχεται η Μιράντα,πειράζει και ανακατεύει τα σγουρά μαλλιά του Νεντ και λέει:Ψιτ γριά,σήμερα θα κοιμηθώ στου Αδόλφου!Η κυρία Κοντσίτα λέει νευριασμένη: Γριά να πεις την μάνα σου,όχι εμένα!Συγγνώμη που γίνομαι αδιάκριτη...εσύ δεν χώρισες με τον Αδόλφο;Η Μιράντα λέει:Όχι,ρε μαμά!Είναι ο έρωτας της ζωής μου! Νέντυ,που είναι ο Φλου;Ο Νεντ βάζει τα κλάματα και φεύγει. Τι έπαθε αυτό, μάμυ;ρωτάει η Μιράντα. Καλά δεν ξέρεις; Του έσφαξες τον Φλου. λέει η κυρία Κοντσίτα. Πότε;απορεί η Μιράντα.
Τώρα,1563:
Διπλή προσωπικότητα είχε;ρωτάει ο Τζων. άφησε με να ολοκληρώσω την ιστορία Τζων για να μάθεις!λέει ο Αδόλφος. Μετά η Μιράντα πήγε στην Ελισάβετ...
1553:
Άντα,ο θείος Χουάν μου είπε να μείνω σπίτι σου το βράδυ;ρωτάει η Ελισάβετ. Δεν ξέρω,Ελ! Σήμερα τα έχω λίγο χαμένα,η μάνα μου μου είπε ότι της είχα πει ότι χώρισα με τον Αδόλφο,ότι σκότωσα τον Φλου,μάλλον τον πετσόκοψα και ποιος στο διάολο είναι ο θείος Χουάν;λέει και ρωτάει η Μιράντα. Δεν κατάλαβα τι είπες...ά,σήμερα θα έρθει ο αδερφός μου ο Πάντσο. Θυμάσαι πόσο αγαπάει τον Νεντ;λέει και ρωτάει η Ελισάβετ. Ναι,την προηγούμενη φορά δεν ξεκολλούσε ο ένας από τον άλλον. λέει η Μιράντα. Έρχεται ο Αδόλφος φωνάζοντας:Γαμώ! Γαμώ!Έχασα το χρυσό μου ρολόι!Ήταν το πρώτο που κατασκευάστηκε στην Ισπανία! Η Μιράντα ρωτάει:Τι είναι ρολόι;Οι άλλοι δύο την κοιτάζουν σαν να είδαν κάποιο φάντασμα. Άντα μωρό μου,είσαι καλά;ρωτάει ο Αδόλφος.Η Μιράντα λιποθυμά!
Το βράδυ:
Είσαι καλά,Μιράντα;ρωτάει η Ελισάβετ. Που είμαι;απορεί η Μιράντα. Στο σπίτι,αδελφούλα! Η μαμά είπε να προσέχεις εμένα και τον Πάντσο. λέει ο εξάχρονος Νεντ. Γεια σου,Μιράντα!χαιρετάει ο Πάντσο. Κορίτσια,θέλετε να παίξουμε τίποτα;ρωτάει ο Αδόλφος. Κι εμείς! Θέλουμε να παίξουμε!λένε τα μικρά. Όχι παιδιά,είστε πολύ μικροί για να παίξετε μαζί μας. λέει η Ελισάβετ. Να παίξουμε το "Ποιος σκότωσε τον Φλου;",τι λέτε;ρωτάει ο Νεντ.Εντάξει!λένε.Ξεκινάμε...Ελισάβετ,εσύ πρώτα...ποιος είναι ο θείος Χουάν;ρωτάει ο Νεντ. Ποιος;απορεί η Ελισάβετ. Ευτυχώς δεν είμαι μόνο εγώ που ακούω διάφορα τρελά εδώ μέσα!λέει η Μιράντα. ΣΚΑΣΕ, ηλίθια!Δεν είναι η σειρά σου!λέει ο Νεντ και βγάζει ένα πιστόλι. Τότε ανοίγει η πόρτα του σαλονιού και μπαίνει μέσα κλαίγοντας ένας άλλος Νεντ.Όλοι τους κοιτάνε παράξενα...Ποιος από τους δύο είναι ο Νεντ;ρωτάνε. Εγώ!απαντάνε και οι δύο.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Anytime-Everytime

Από τους Δημιουργούς των ιστοριών << ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ (2009) >> και << Ο Μύθος του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο...