Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

1.Το αίμα των Αυρών δεν ήταν ΚΟΚΚΙΝΟ!!

του Λεονάρντ Θίμο.
Το δεύτερο μου θρίλερ μετά το"ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟΥΛΗ ΜΟΥ"

Το 3000 στην Αύρα ζουν 10 Αυροί,ο Τοντ,ο Μπομπ,ο Σαμ,ο Νικ,ο Λι,ο Γουντ,η ΕλΜεγκΣιν και η Ναμ. Παιδιά,η ζωή στην Αύρα είναι βαρετή...εγώ γουστάρω πολύ την περιπέτεια!λέει η Μεγκ. Καλά,αγαπητή μου Μεγκ!Θέλετε να πάμε στο Λαντριγκί;ρωτάει ο Λι. Ναι!λέει η Σιν. Όχι,ρε παιδιά! Πάμε Νταρκ Μπάγομ;ρωτάει ο Μπομπ. Εντάξει,πρώτα πάμε Λαντριγκί και μετά Νταρκ Μπάγομ. λέει η Ναμ. Πηγαίνουν στο Λαντριγκί...Αλόχα,παιδιά! Είμαι ο Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο Κοντσίτα ο Δέκατος Όγδοος!λέει ο Νεντ. Μα ο πρώτος Νεντ πέθανε το 1553!!Πριν χίλια τετρακόσια σαράντα εφτά χρόνια!Το είχαν γράψει ο Λεό,ο Ανέστης και ο Τόνυ. Κάπου χάνει αυτή η ιστορία;λέει και απορεί η Ελ.Τοντ,εσύ τι ξέρεις γι' αυτά που λέει η Ελ;ρωτάει ο Νεντ. Γιατί πρέπει να ξέρω εγώ;ρωτάει ο Τοντ. Τότε ο κόσμος ανοίγει στα δύο...ΤΡΕΞΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ!!φωνάζει ο Σαμ. Η Ελ και ο Λι πέφτουν στο κενό της Αύρας...και πετάγεται πράσινο υγρό...SPLASH!! Το αίμα τους δεν ήταν κόκκινο...Η Ναμ έγινε Ζόμπι και η Μεγκ Βρικόλακας...Παιδιά,τι συμβαίνει;ρωτάει φοβισμένος ο Νικ. Ήρθε το τέλος του Κόσμου!λέει ο Γουντ. Η Ναμ δαγκώνει τον Τοντ και...γίνονται δύο τα Ζόμπι...ενώ η Μεγκ τους πολεμάει...Παιδιά,πάμε να φύγουμε από' δω,σε λίγο θα γίνουμε όλοι μας!λέει ο Μπομπ. Κρύβονται σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι...ο Μπομπ,ο Σαμ,ο Νικ,ο Γουντ,η Σιν και ο Νεντ. Μουτσάτσος,όλη η ρεριοχή γέμισε με Ζόρι! Ρέρει να κάνουμε κάτι!λέει ο τρομαγμένος Νεντ. Τι;απορούν τ' αγόρια. Εννοεί,όλη η περιοχή γέμισε με Ζόμπι! Πρέπει να κάνουμε κάτι!λέει η Σιν. Μουτσάτσος τι σημαίνει;ρωτάει ο Γουντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Anytime-Everytime

Από τους Δημιουργούς των ιστοριών << ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ (2009) >> και << Ο Μύθος του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο...