Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

ΣΕ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΝΕΚΡΟΣ!!!

ΚΩΜΩΔΙΑΣ ΣΕΙΡΑΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΣΕΙΡΑΣ

ΣΕ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΝΕΚΡΟΣ!!!

Κωμωδία Φαντασίας των ΛΕΟ και ΤΟΝΥ.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΔΕΝ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!

Ρόλοι: Μάρτλιν, Λεονάρντο, Τόνυ, Πέτρος, Νίκος και ο Κλιμτ. Και οι σεναριογράφοι…

1960:

Ένας βραβευμένος σκηνοθέτης με Όσκαρ, ο Μάρτλιν Τσοτέτσε πέφτει θύμα απαγωγής από έναν αποτυχημένο ηθοποιό, τον Λεονάρντ Θίμο(καμία σχέση με τον συνεργάτη μου…ΤΟΝΥ!!!)

Μάρτλιν: Σε παρακαλώ, μην μου κάνεις κακό!!

Λεονάρντο: Θα πεθάνεις, Μάρτλιν, θα πεθάνεις!!

Τον δένει σε μια αποθήκη και τοποθετεί μια βόμβα και του λέει: Σε δέκα λεπτά θα είσαι …ΝΕΚΡΟΣ!! Χα, χα, χα… για να ξέρεις άλλη φορά ποιος έχει ταλέντο!! γελάει και έπειτα φεύγει!

Μάρτλιν: ΜΗΝ ΦΥΓΕΙΣ… ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ, ΣΟΥ ΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ… ΣΤΟΝ ΘΕΟ…

Λεονάρντο: Άσε τον Θεό, αυτό είναι μεταξύ μας… 8’ πριν την έκρηξη… την κάνω από εδώ… τώρα φεύγει!!

Μάρτλιν: Θεούλη μου, σώσε με από εδώ μέσα και σου ορκίζομαι πως θα τους προσέξω πιο πολύ τους νέους που έχουν ταλέντο… 5’ πριν την έκρηξη… Ονομάζομαι Μάρτλιν Τσοτέτσε, είμαι σκηνοθέτης, φτιάχνω ταινίες… BOOM!! Δύο μέρες αργότερα ή δύο μέρες μετά:

Τόνυ: Ο τρελός σκότωσε κι άλλον σκηνοθέτη! Τρεις έχει σκοτώσει μέχρι τώρα…

Πέτρος: Ποιους, υπαστυνόμε;

Τόνυ: Τον Στέφαν Σπίλντεργκ, τον Φρανσουά Καβασάκι Κότολα και τώρα τον Μάρτλιν Τσοτέτσε…

Πέτρος: Και οι τρεις βραβευμένοι με Όσκαρ… ποιος έχει σειρά τώρα, ο Κλιμτ Μπίσγουτ;

Τόνυ: Πέτρο, είσαι ιδιοφυΐα!! Πάμε να τον ειδοποιήσουμε!!

Όμως ήταν ήδη αργά, ο Λεονάρντο τον είχε απαγάγει… στις αποθήκες:

Λεονάρντο Θίμο, είμαι ο υπαστυνόμος Αντώνης Μεραμβελιωτάκης(καμία σχέση με τον συνεργάτη μου…ΛΕΟ) είσαι περικυκλωμένος, βγάλε τον σκηνοθέτη έξω!! Τότε ακούγονται πυροβολισμοί… BAMBAM!! …έπειτα βγαίνει έξω ο Κλιμτ και λέει: Δεν με φωνάζουν για το τίποτα Ντέρτι Φίλθυ Κάρυ(Dirty Filthy Carrie)!!

Πέτρος: Ένα αυτόγραφο! Δεν είναι για μένα… ξέρετε… είναι για τον… για την… εεε… Μην παιδεύεσαι, νεαρέ μου, κι εγώ ομοφυλόφιλος είμαι!! Λέει ο Κλιμτ, ο σκηνοθέτης όχι ο Ζωγράφος!! Βγαίνει ο Λεονάρντο όλο αίματα, με βόμβες ενεργοποιημένες στο χέρι και φωνάζει: ΣΕ ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ΝΕΚΡΟΣ!!! Όλοι άρχισαν να τρέχουν και ο Λεονάρντο ξαναφωνάζει: Ή ΜΑΛΛΟΝ…ΤΩΡΑ!!! Πατάει τον διακόπτη, και γίνεται χίλια κομμάτια… μερικοί μπάτσοι σκοτώθηκαν, οι υπόλοιποι πήγαν για καφέ…

ΝΙΚΟΣ: Ουφ, τι ήταν αυτό το σημερινό;! Πλάκα, πλάκα, από του χάρου τα δόντια γλιτώσαμε!

Τόνυ: Αστυνόμε, δεν υπάρχει καμία πλάκα… είμαστε η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ και κάνουμε το ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ!! Όλοι γελάνε!!

Κάπου αλλού:

Πέτρος: Το όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα!!

Κλιμτ: Μην ανησυχείς, νεαρέ μου… θα περάσουμε ωραία οι δύο μας! Ξέρεις, εγώ τρελαίνομαι για τους ένστολους…χμμ…

Πέτρος: Τι; Δεν θα με κάνεις ηθοποιό;

Κλιμτ: Πες μου, πώς σε λένε;

Πέτρος: Πέτρος Οτουλίδης! Χάρηκα! Είμαι πόντιος! Τι λες;

Κλιμτ: Δεν μου αρέσει, αλλά δεν πειράζει! Εγώ θα παίξω σε μερικά γουέστερν του Λεόνε αλλά εσένα σου προτείνω τον Ντέιβιντ… Πίτερ Ο’ Τουλ, πώς σου φαίνεται;

Πέτρος: Ωραίο, λες να κάνω καριέρα μ’ αυτό τ’ όνομα;

Κλιμτ: Ποτέ δεν ξέρεις!

ΤΕΛΟΣ

Λεό: Κάπου το χάσαμε ή κάνω λάθος; Μπερδέψαμε τις χρονιές νομίζω…

Τόνυ: Δεν πειράζει, είναι ελεύθερο στυλ!! Free style που λέμε!! Γελάμε.

4 σχόλια:

Pavlos είπε...

Xa xa xa...trelle,prwtotypi idea oi skino8etes...exeis myallo telika...

albanos είπε...

pou kollaei me to my8o tou ted?lol!!!

bobby είπε...

my man, this is madness!!!

Leonardo Thimo είπε...

thnx to all!!!albane,sto trito kai teleytaio meros tou mythou tha lythei i aporia sou....kai pali thnx

Anytime-Everytime

Από τους Δημιουργούς των ιστοριών << ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑ (2009) >> και << Ο Μύθος του Νεντ Γκονζάλες Μικέλ Εστριντιέγκο...